Pomoc

Często zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie dla grupy (zespół, stowarzyszenie etc.)?

1. Proszę zebrać miary dla przyszłych użytkowników butów. Jest to moment na decyzję o rodzaju obuwia – czy wystarczą Państwu typowe rozmiary czy będzie potrzebne obuwie spersonalizowane. Sposób mierzenia jest podany na podstronach każdego produktu.
2. Następnie na stronie produktu proszę wybierać poszczególne opcje dla każdego użytkownika. Tak skonfigurowaną parę proszę dodawać do koszyka. Podpunkt powtórzyć dla każdej pary.
3. Proszę przejrzeć koszyk – przede wszystkim czy zgadzają się miary i ilość. Jeśli któraś z par się nie zgadza, należy ją usunąć z koszyka i skonfigurować ponownie na stronie produktu i dodać go do koszyka (edycja dodanej pary jest niemożliwa).
4. Po dodaniu 10. pozycji do koszyka cena obuwia typowego ulega zmianie na hurtową.

5. Na zakończenie proszę podać adres do wysyłki oraz dane do faktury VAT.
6. Termin realizacji będzie podany przy dodawaniu każdego produktu.
7. W przypadku kwoty przekraczającej 800 zł płatność jest możliwa jedynie przelewem.
8. W przypadku organizacji posiadających NIP wystawiamy faktury z 14 dniowym terminem płatności z dniem zrealizowania/wysłania zamówienia. Nie ma konieczności płacenia podczas składania zamówienia.

9. Zamówienie jest potwierdzane z naszej strony, najczęściej telefonicznie.

Nie widzę opcji wysyłki zagranicznej

Realizujemy zamówienia poza granice Polski, prosimy o wysłanie zamówienia mailowo. Skalkulujemy całość wraz z kosztami wysyłki. Płatności można dokonać przelewem lub kartą płatniczą online.

Czy mogę otrzymać fakturę przed realizacją zamówienia?

Tak. Prosimy wówczas o kontakt przed złożeniem zamówienia. Faktura trafi do Państwa drogą mailową.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku braku wszystkich dostępnych pozycji zamówienia na magazynie czas realizacji zamówienia wynosi 5-6 tygodni. Jest to czas produkcji obuwia od podstaw. Przy zamówieniach telefonicznych i mailowych musimy przejrzeć i przygotować każdą parę do produkcji. Ten etap dodatkowo wydłuża w/w czas realizacji. Przy konieczności wymiany rozmiarów na inne czas realizacji jest identyczny.

Chcę zwrócić obuwie, gdyż jest niedopasowane

W przypadku obuwia typowego, z magazynu zapraszamy do zapoznania się ze stroną Zwroty i wymiany. W przypadku obuwia personalizowanego niestety nie ma możliwości zwrotu bądź wymiany.

Mam nietypowe stopy, czy mogę zamówić buty na wymiar?

Nie wykonujemy „obuwia na miarę”. Zamiast tego proponujemy dwie wersje produktów:
– obuwie typowe
– obuwie personalizowane
W obuwiu personalizowanym mają Państwo możliwość wyboru tęgości obuwia oraz szerokości cholewy w kilku zakresach. Zakres ten można zobaczyć przy kozaczkach damskich już po wybraniu konkretnego numeru obuwia. Zazwyczaj to pokrywa większość wymagań naszych Klientów. Jeśli pobrane miary jednak wychodzą poza ten zakres – nie będziemy w stanie takiego obuwia wykonać.

Czy wymieniacie fleczki / naprawiacie buty?

Do każdej pary otrzymujecie Państwo zapasowe fleki, można je wymienić w punkcie szewskim.
Nie wykonujemy remontów obuwia (podzelowania podeszew, wymiany obcasów, reperacji uszkodzeń skóry etc.). Dotyczy to zarówno okresu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego.

Mam buty personalizowane, chcę w nich zrobić poprawki

Ze względu na technologię produkcji nie mamy możliwości dokonywać zmian w wyprodukowanym obuwiu. W przypadku gdy obuwie jest nieco za ciasne w tęgości mogą je Państwo oddać do punktu szewskiego do rozciągnięcia.

Chcę wymienić obuwie na inny rozmiar

W przypadku zamówień konsumenckich proszę zwrócić towar niedopasowany a następnie zamówić inny rozmiar (nie mamy procedury wymiany jako takiej). W przypadku zamówień grupowych prosimy o kontakt z nami w celu wymiany. Więcej informacji na stronie Zwroty i wymiany

Chcę kupić obuwie od ręki, bez czekania na realizację

Posiadamy w magazynie niektóre rozmiary. Proszę wybrać dowolny produkt z menu Produkty, zaznaczyć wszystkie opcje (rozmiar, kolor itd). Jeśli produkt będzie w magazynie, pokaże się komunikat z napisem „Na stanie”. Jeśli chcą Państwo zamówić więcej niż jedną parę, można użyć przełącznika ilości, oczywiście ograniczeniem jest stan magazynowy.